Onze showrooms

Honda Wesselink

Onze showrooms zijn weer open en u bent van harte welkom om langs te komen zonder afspraak!

U kunt dan onze auto’s weer beleven in onze showrooms en wij doen niets liever dan u verder helpen met uw droomauto en ervoor zorgen dat u met een glimlach naar huis gaat.

Welke hygiëne maatregelen worden toegepast in onze vestigingen?

  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen
  • Wij schudden tijdelijk geen hand met u
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen
  • Wij zorgen dat alle veel gebruikte voorwerpen vaak en zorgvuldig gereinigd worden

Mijn Honda heeft onderhouden nodig/moet gerepareerd worden. kan dit nog steeds?

Ja, u kunt uw Honda nog steeds langbrengen voor reparatie en onderhoud.

Heeft u last van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, koorts of bent u in contact geweest met een besmette persoon, dan vragen wij u om contact op te nemen met de receptie zodat wij uw auto kunnen ophalen. Als dit niet het geval is, kan de afspraak gewoon doorgaan

Wilt u uw afspraak liever wijzigen? Uiteraard kan dat, neem hiervoor contact op met één van onze vestigingen

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de dealer toe gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Eén van de mogelijkheden is dat wij de auto, waar uw interesse naar uit gaat, bij u thuis afleveren zodat u de auto (zelfstandig) kunt bezichtigen.

Lees hier meer over een digitaal bezoek aan onze showroom

Met de grootst mogelijke zorg en inspanning proberen wij onze werkvloer virusvrij te houden d.m.v. daarop aangepaste schoonmaakmethodes.

Wij doen er alles aan om onze service en dienstverlening intact te laten om u van dienst te blijven zijn.

Met vriendelijke groet,

Honda Wesselink